Tuesday, September 10, 2019

My Pepeha

Tēnā koutou katoat     v            Greetings to you all 
No Aotearoa āhau        I am from New Zealand
Ko Puketāpapa te maunga             My mountain is Mt Roskill 


Ko Manukau te moana                     The Manukau is my sea


Ko Halsey Drive te kura                     Halsey Drive is my school 


Kei Mt Roskill toku papa kainga         Mt Roskill is where I live now


Ko Ana Pillai  tōku koro           My Grandfather is Ana Pillai


Ko Pushpa Mani  tōku kuia          My Grandmother is Pushpa Mani  


Ko Alvindra Anand Prasad tōku matua      My Father is Alvindra Anand Prasad 


Ko Sandhya Mani  tōku whaea       My mother is Sandhya Mani


Ko Anand Pillai tōku matua keke     My uncle is Anand Pillai


Ko Meenal Pillai tōku whaea keke     My auntie is Meenal Pillai


Ko Shyla Pillai rāua  ko Kriyansh Pillai āku tuakana    My cousins are Shyla Pillai and Kriyansh Pillai


Ko Ayesha Prasad rāua ko Aryan Prasad  āku teina  My younger brothers/sisters are Aryan Prasad and Ayesha Prasad 

Ko Tanisha Prasad tāku ingoa                   My name is Tanisha Prasad

No comments:

Post a Comment